Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Lądek
Menu góra
Strona startowa Zamówienia publiczne, rozeznania cenowe Archiwum zamówień Specyfikacje
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Specyfikacje, bieżące, menu 102 - BIP - Gmina Lądek”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Specyfikacje

Data wytworzenia 2018-07-17, ostatniej modyfikacji 2018-07-17 12:03

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - świadczenia usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Lądek do szkół i innych placówek w roku szkolnym 2018/2019

SIWZ - dowozy 2018/19 zał. nr 1 formularz ofertowy zał. nr 1a kosztorys ofertowy szczegółowy zał. nr 2 opis przedmiotu zamówienia Ratyń zał. nr 2 opis przedmiotu zamówienia Ciążeń zał. nr 2 opis przedmiotu zamówienia Lądek zał. nr 2 opis przedmiotu zamówienia Gimnazjum Lądek zał. nr 2 wniosek powyżej 30 000 zał. nr 3 istotne postanowienia umowy zał. nr 4 oświadczenie wykonawcy zał. nr 5 oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.